Comeback!

Cześć!

vejlwfz

Możliwe, że część z Was zauważyła ostatnio, że coś się szykuje. I ta część osób wcale się nie myliła! Blog zostaje reaktywowany, ale tym razem na innych zasadach.
Po Nowym Roku wróciłam do tłumaczeń. Zaczęłam tworzyć napisy do amerykańskiego serialu Agent X i pomyślałam sobie, że fajnie by było tłumaczyć też coś koreańskiego, czy azjatyckiego. Zaproszono mnie do grupy POLISH TEAM i wtedy właśnie też postanowiłam dorzucić do planów coś koreańskiego. Odzew na serwisie napisy24 był ogromny, ludzie ucieszyli się, że znalazła się kolejna duszyczka, która coś tłumaczy. A skoro zajęłam się kinem azjatyckim to stwierdziłam, że fajnie by było dzielić się tym z większą grupą osób. Super ShoWA nie zostało usunięte, dlatego też postanowiłam wrócić na bloga i stworzyć z niego swojego rodzaju bazę tego, co już kiedyś zostało tu opublikowane i tłumaczeń, które wypuszczam.
Oczywiście przede mną dużo jeszcze pracy, bowiem chcę uporządkować wszystko to, co wcześniej zostało opublikowane.
Ale jak to teraz będzie wyglądało?
Głównie będę dodawała napisy do dram i filmów. Od czasu do czasu pojawią się też przetłumaczone teledyski (nie tylko do pobrania, na portalu również się znajdą). Raz na jakiś czas opublikuję jakiś tekst – coś w rodzaju artykułu, albo jakąś nowinkę ze świata koreańskiej, czy japońskiej muzyki. Szkoda, by to wszystko, co wcześniej zostało zamieszczone, zniknęło, dlatego też postanowiłam wyjść z taką propozycją.
Oprócz tego będziecie mogli pobrać właśnie muzykę. Zaktualizuję poprzednią bazę.
Mam nadzieję, że taki pomysł przypadnie wam do gustu i będziecie z chęcią tutaj zaglądać.
A więc, podsumowując:

0odjydv

Na dziś to tyle. Póki co zapraszam Was na Twitter’a i na FB. Dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba nowa odsłona i co myślicie o pomyśle!

r5q6xkl

Skomentuj

