Dance Battle: Eunhyuk z Super Junior vs. Junho z 2PM

W zeszłym miesiącu w Strong Heart Tae Yang z Big Bang zmierzył się z Eunhyuk’iem. W ostatnim odcinku to Junho z 2PM zmierzył się w Dance Battle z Super Junior.

Eunhyuk miał 3 koszulki. Po kolei je odsłaniał i pokazywał napisy: oklaski, entuzjazm, dziękuję.

Kto według Was wygrał? Zapraszam do głosowania!

Głosowanie trwać będzie do niedzieli.

7 myśli w temacie “Dance Battle: Eunhyuk z Super Junior vs. Junho z 2PM

  1. Hachi pisze:

    Bardzo lubię Eunhyuka, mogę nawet powiedzieć, ze jest moim ulubionym tancerzem, ale tak po szczerości, to Junho był lepszy, dlatego zagłosowałam na niego 😛

    • Misako pisze:

      Jak dla mnie to po prostu Eunhyuk wykazał się tutaj pomysłowością i humorem, i pod tym względem wygrał^^. Zaś pod względem tanecznym, to Junho 😉

  2. mamucisko pisze:

    Tak szczerze to ja przez te piski to nic z muzyki nie słyszałam.
    Uwielbiam 2pm a za tym idzie, że bardzo lubię też Junho jednak bardziej to się po scenie ‚rzucał’ niż tańczył. Widać było, że bardziej postawił na część akrobatyczną.
    Za to Eunhyuk coś potańczył ale stawiał bardziej na humor.
    Za co go zresztą ubóstwiam.

    Jak dla mnie powinien być co najmniej remis i zwykle w takich przypadkach w sondach nie głosuję ale dziś wyjątkowo zagłosowałam i oddałam głos oczywiście na Hyukjae.

    *jubho! wybacz!*

Dodaj komentarz