ZE:A – MV & reszta piosenek!

Tak, tak! Fanki pewnie skaczą z radości xDDD. Dzisiaj wyszedł teledysk do Mazeltov.

I najpierw, tak od siebie, to nie wiem co myśleć o ZE:A po tym teledysku.
Tak, podoba mi się. W ogóle jak dla mnie oni to zbieranina ciach z innych zespołów XD Ja tam normalnie widzę Key’a & Jonghyun’a z SHINee, Joon’a z MBLAQ, Dongho z U-Kiss XD
A co do choreografii…nie wiem co myśleć, bo ja widzę kroki z choreografii innych zespołów…
Co mnie martwi… Mam nadzieję, że nie będą kopiować innych zespołów…
Ale ogólnie – podoba mi się!

A oprócz tego można też posłuchać reszty piosenek, gdyż w Korei jest już 7 stycznia i oficjalnie ich mini-album już wyszedł^^

Mogą być, aczkolwiek mnie nie zaszokowały bardzo^^. Ale jestem ciekawa Panów na scenie^^.

Debiut F.cuz już jutro!

Oficjalnie jutro F.cuz zadebiutuje w Music Bank’u! Poza tym wystąpią już także w sobotę w Music Core oraz w niedzielę w Inkigayo.

Kto na to czeka?:D

Jak dla mnie to będzie ciekawy weekend pod względem programów muzycznych <33. Nie mogę się doczekać^^.

2PM i nowy album już w kwietniu!

Chłopaki dopiero co kończą promocję 1:59PM i się okazuje, że fanki nie będą musiało długo czekać! Bo już w kwietniu 2PM ma wydać wój kolejny album!

No ładnie, ładnie 😀 Jestem ciekawa co dla nas przygotują :DDD