Kibum odchodzi z Super Junior?

Kibum napisał na swoim MySpace.com :

„Kochani fani,
Rok 2010 jest rokiem, w którym powiem „żegnajcie”. Kocham was wszystkich z całego serca. Będziecie mogli oglądać mnie w telewizji, w różnych programach i występach. Obawiam się jednak, że moja współpraca z Super Junior może dobiec końca w tym roku. Zakończę moje aktywa (dop tłumacza: brakuje mi słowa, damn) na myspace. Wrócę za kilka miesięcy. Kocham was wszystkich! Szczęśliwego nowego roku!”

Oraz odpowiedź na komentarze:

„Przepraszam was, fani. Mogę teraz odpowiedzieć, bo nie jestem zbyt zajęty.
To normalna rzecz.
Muszę odejść, ale ciągle będziecie mogli mnie oglądać w telewizji.
W jednym z show powiedziałem o moich fanach z myspace, powiedziałem też, jak bardzo was kocham.
Myślę, że moja współpraca z Super Junior dobiegnie końca, ponieważ istnieje wiele rzeczy do przedyskutowania (?).
Mam dużo pracy w telewizji. Jestem bardziej aktorem, niż piosenkarzem.
I sądzę, że jestem lepszym aktorem, niż piosenkarzem.

Mówię wam, żegnajcie.”

Tłumaczenie zostało tutaj umieszczone dzięki uprzejmości Nyaa.

Cóż… można było się spodziewać, ale ja wciąż miałam nadzieję, że zostanie przy SuJu przez jego obietnice… A że to był mój ulubieniec, to nie muszę mówić, że strasznie to przeżywam…

Ale bądź co bądź, Kibum, rób to co kochasz najbardziej, hwaiting~!

Dobra.
Zrobiłam rozeznanie ze względu na to, że nie ma nigdzie informacji o tym tylko na myspace.com
Napisałam do adminki z forum SuJowego z zapytaniem, czy wie coś o odejściu Kibuma i jego myspace.
Jej odpowiedź:
‚That myspace is fake, lol. ‚
Jeszcze się śmiałyśmy z laską, że kiedy ja pisałam do niej na MSNa to ona mi właśnie wysłała odp XD

Tak więc przepraszam za złe info.

Inkigayo

Przepraszam, że tylko 3 występy, ale zaraz chcę dodać inną wiadomość…niestety, niemiłą.