The Top 30 Songs of 2009

Tak, tak! Czas przyszedł na coś większego na blogu!

Postanowiłam zrobić podsumowanie 2009 roku i stworzyć ankietę/głosowanie^^. Którego wyniki przedstawię w dość nietypowy sposób 😀

A teraz jak to będzie wyglądało.

Przegląd będzie składał się z dwóch etapów:

– ETAP I – piszecie propozycje koreańskich piosenek i ich wykonawców z 2009r. tylko pod tą notką! Możecie podawać ich ile chcecie, nie ma ograniczeń^^. Macie na to czas do 26 stycznia;

– ETAP II – z listy piosenek i wykonawców, którą tak naprawdę Wy stworzycie, powstanie sonda, która podyktuje nam 30 top piosenek^^. Głosowanie prawdopodobnie będzie trwać do 5 lub 7 lutego.

Wyniki zostaną ogłoszone na początku drugiego tygodnia lutego^^.

Mam nadzieję, że okażecie się chętni do tego, gdyż wyniki naprawdę zostaną przedstawione w dość fajny sposób 😀

A więc, składajcie propozycje! Tylko pamiętajcie, że muszą to być piosenki wydane w 2009 r.!

P.S. Baner, jak zwykle został wykonany przez Mamucisko, Moją Kochaną Małpkę <3333.

[SONDA] Nagłówek w lutym

Za nim przejdę do głównego punktu notki, to chcę zaznaczyć, iż kolejną nowością na blogu jest ‘czytaj więcej’ w notkach. Uznałam, że lepiej ukrywać występy, czy dłuższe wpisy, aby blog ładował się szybciej i ogólnie był przejrzysty 😀

A teraz czas na główny punkt notki, czyli sonda xD. Otóż jak już wspominałam, co miesiąc będziemy mieć inny nagłówek^^. Dzisiaj rozpocznie się głosowanie na nagłówek, który pojawi się w lutym.

Zespoły, które biorą udział w głosowaniu to:

F.cuz, ZE:A, 4minute i T-ara.

Głosowanie trwa od dzisiaj do 28 stycznia.

Zapraszam do głosowania 😀