Dance Battle: Eunhyuk vs Tae Yang

W dzisiejszym odcinku Strong Heart mieliśmy okazję zobaczyć Dance Battle tych dwóch panów <3.

Po Tae Yang’u spodziewałam się naprawdę więcej… Zatańczył WD i kawałek czegośś i to wszystko? Za to Eunhyuk baaaardzo mile mnie zaskoczył <3. Widać, że się podszkolił.

I kolejna ankieta, która również potrwa do końca tygodnia 😀

Ode mnie głos poleciał do Eunhyuk'a <3.

8 myśli w temacie “Dance Battle: Eunhyuk vs Tae Yang

  1. Lucy pisze:

    Małpka dała czadu XD podobało mi się naprawdę, po raz pierwszy chyba mnie zaskoczył swoim tańcem ^^ pozytywnie oczywiście…
    Uwielbiam jak Taeyang robi tzw „miękkie ruchy” ^.^

  2. fetch pisze:

    ja zagłosowałam na Tae, ponieważ jego występ lepiej mi się oglądało. On tak dosłownie suunie. Euni też ładnie i widać, że się chłopak stara 😀 mimo wszystko wolę Tae ^^

Dodaj komentarz