Inkigayo – 17 stycznia

No to czas na porcję występów z programu 😀

1. HyunA – Change ja nie wiem czy wspominałam, ale dziewczyna ma dwóch zajebistych tancerzy XDDDDD

2. 2PM – Heartbeat & Tired of Waiting, czyli ostatni pożegnalny występ

3. Seeya, Davichi & T-ara – Wonder Woman

4. SHINee – Jojo & Ring Ding Dong Remix; i ostatni występ chłopaków. Swoją drogą znowu pojawią się w Idol Maknae Rebellion^^. W najbliższych tyg. dużo ich będzie w programach^^

5. C.N.Blue – I’m A Loner; debiut Panów w Inkigayo 😀

6. ZE:A – Mazeltov; kolejny debiut w Inkigayo 😀

7. F.cuz – Jiggy

8. T-ara – Bo Peep Bo Peep

A odcinek wygrały, już po raz trzeci T-ara!!!

5 myśli w temacie “Inkigayo – 17 stycznia

  1. iiverin pisze:

    Aaa~~ Muszę sobie później cały odcinek ściągnąć, bo co to za Inkigayo, kiedy nie pokazują prezenterów (albo jest ich mało)? : )
    Ale takie małe podsumowanie zrobię, dopóki się nie przykleiłam do książek:
    – HyunA – hmm chwytliwa piosenka, ale szału ni ma
    – 2PM – uwielbiam ich~~ będę płakać…. nie odchodźcie! A, no i świetny występ…
    – trio zespołów – piosenka wydaje mi się taka… swojska? O.o może przez harmonię… ale niezła
    – SHINee – jak zwykle dobry występ
    – CN Blue – świetna jest ta piosenka, od razu po wydaniu jej, zfazowałam X3
    – ZE:A – jakoś mnie w ogóle te dzieciaki nie ruszają…
    – F.cuz – wielki zawód roku jak dla mnie… teasery były świetne, a ten song przeciętny
    – T-ara – faza na Bo Peep trwa, zasłużona nagroda 😀

    Styknie ; )

  2. fetch pisze:

    okkko ! : D
    1. faajna piosenka i jednak zaczynam ją lubić : PP
    i jak dla mnie to wszyscy tam dobrze tańczą ^^
    2. no i się powtórzę znowu, jak to mi bardzo żal, że już kończą, ale co robić ^^ życie! ; )
    3. piosenka mi się kojarzy ze studniówką i weselem sama nie wiem czemu x ))
    4. to samo co z 2PM niestety, ale może też oglądne jakiś program z nimi, skoro tak dużo ich tam jest 😀
    5. chwilowo nie mogę żyć bez tej piosenki <33
    6. nie podoba mi się występ. Te stroje mnie trochę odstraszają. Ale piosenka wpada w ucho ; )
    7. oni są taacy słodcy i pełni energii i zarażają 😀
    8. dziewczynom gratuluję ; ) chociaż piosenki w ogóle do mnie nie trafia…

  3. caporal pisze:

    Heartbeat, jak dla mnie jest lepszy od Bo Peep Bo Peep.
    Co do reszty to bez większych rewelacji.
    Nieźle się ubawiłem na wykonaniu Bo Peep Bo Peep przez 2PM na Music Festival 29 grudnia.

  4. caporal pisze:

    Zapomniałem zaprosić do mnie, nie dawno rozpocząłem działalność 😉

    http://www.filmweb.pl/user/caporal
  5. mamucisko pisze:

    Po raz: Piosenkę Hyuny po raz pierwszy słyszę i mi się nie podoba, pomijając fakt, że po pierwszej minucie wyłączyłam.
    Po dwa: Bay bay 2PM ! Świetnie wam poszły oba występy. I ta jakby olewką [?] na końcu HeartBeat
    Po trzecie: Wonder Woman – takie sobie, Woman Generation było zdecydowanie lepsze.
    Po czwarte: Sszajniii *^^* Czemu JoJo tak mało było, ja naprawdę lubię tą piosenkę. Wersja remix rdd jest faana 😀 Dużo się nie różni ale co tam. Chłopaki ładnie wyszli ^^

Dodaj komentarz