[SONDA] Nagłówek w lutym

Za nim przejdę do głównego punktu notki, to chcę zaznaczyć, iż kolejną nowością na blogu jest ‘czytaj więcej’ w notkach. Uznałam, że lepiej ukrywać występy, czy dłuższe wpisy, aby blog ładował się szybciej i ogólnie był przejrzysty 😀

A teraz czas na główny punkt notki, czyli sonda xD. Otóż jak już wspominałam, co miesiąc będziemy mieć inny nagłówek^^. Dzisiaj rozpocznie się głosowanie na nagłówek, który pojawi się w lutym.

Zespoły, które biorą udział w głosowaniu to:

F.cuz, ZE:A, 4minute i T-ara.

Głosowanie trwa od dzisiaj do 28 stycznia.

Zapraszam do głosowania 😀

2 myśli w temacie “[SONDA] Nagłówek w lutym

  1. fetch pisze:

    jestem bardzo wdzięczna za ‚czytaj więcej’, bo akurat mój komputerek jest z tych wrednych ; )
    zagłosowałam na ZE:A, bo dużo tam ciach,a nie miałam okazji się przyjrzeć 😀

  2. mamucisko pisze:

    Też uważam, że funkcja „czytaj więcej” jest bardzo przydatna. Przynajmniej jeden wpis np z music banku nie będzie zajmował całej strony.

Dodaj komentarz